måndag 30 mars 2009

Synas i media- marknadsföringsvärde

Genom att synas i media kan vi marknadsföra oss, se bilden från Göteborgs Posten, GP, den 8 mars i år. Det var den Internationella kvinnodagen och jag var intervjuad som företagande kvinna och ambassadör för kvinnors företagande i Sverige med Nutek. Fotografen Per Wahlberg var förberedd på olika smarta ställen på Handels att fota på och journalisten Håkan Andersson var påläst och effektiv, hela intervjun tog exakt den timma vi bokat. Resultatet blev som du ser på bilden en helsida i avdelningen Ekonomi och politik + på webben!

Som Lena på Kreafonbloggen skriver är mediaexponering ett sätt av marknadsföring. Fler tillfällen då vi synts i media samlas i rutan i högerkanten MIKU i media. Och fler är på gång, så håll utkik! För vi säger vad vi tycker och står för det. Businessbloggen framhåller det som en framgångsfaktor. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar