söndag 17 maj 2009

Glad nyhet, inspirerat Businessbloggen!

För ett tag sedan gästbloggade jag i arbetsmiljötidningen Du & Jobbet om mina roller som företagare, just då som administratör. Jag berättade om hur jag (som gör flera olika saker) gjorde rent praktiskt för att dels få gjort dem dels faktiskt känna att de är gjorda. Detta inlägg fortsatte jag gå och tänka på så jag byggde vidare på det här i REDIG REBELL. Fick energiskt skrivna kommentarer också.

Så fick jag ett Twittermeddelande att en person, Kicki, på en annan blogg, Businessbloggen om framgång i arbetslivet, inspirerats av mitt gästbloggsinlägg! Nu har hon skrivit om hennes vidareutveckling av mitt sätt att arbeta med uppgifter. Vilken god känsla att kunna inspirera Kicki på Businessbloggen till ett ännu roligare arbetsliv! :-)

*stolt och glad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar