måndag 28 juni 2010

Smart Almedals-app

Ska du till Politikerveckan i Almedalen aka Almedalsveckan på Gotland i år? Och har du en iPhone?
---
Isåfall vill jag gärna tipsa vidare om en praktiskt app som tidningen Fokus har gjort i samarbete med Gullers grupp. Jag fick tipset via microbloggen Twitter. Du ser appen på bilden, som jag lånat från Fokus sajt. Följ instruktionerna att gå in på Fokus sajt från din mobils webbläsare och klicka + i nederkanten och därefter klicka på lägg till på din skärm (eller liknande). Vips så har du den smarta webb-appen lätt åtkomligt i din mobil.
----
Registrera din egen användare också, så kan du planera in de seminarier och dylika träffar du vill gå på. Inte så lätt att komma ihåg annars. Enligt uppgift finns det hela 22 stycken/h att välja bland! Jag har registrerat min mail och väntar på lösenord nu.
---
Tack för tipsen i Twitter: @naversten, @annikabeijbom, @britstakston, @jwolfers, @lowenhamn, toppen!
---
Lycka till! Vi kanske ses i Almedalen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar