lördag 21 augusti 2010

Maria medförfattare i SSWC-boken!

Vilken härligt positiv känsla det är att läsa boken vi tillsammans skrivit. Så mycket klokskap, idéer och kärlek inom pärmarna. Över 180 personer har bidragit till innehållet som fantastiska Mattias Boström sammanställde till en riktig bok på nära 600 sidor!
---
Mitt kapitel heter 'Ringar på vattnet' och texten är det enda blogginlägg jag förmådde formulera efter Sweden Social Web Camp 2009. Jag var så positivt uppfylld av upplevelserna med människorna, formen och innehållet efter campen. Den mäktiga omtumlande upplevelsen resulterade i ett enda stakande inlägg som nu alltså finns tryckt i en bok. Inlägget är här i REDIG REBELL.
---
Du kan ladda ner boken som e-bok alternativt som pdf-fil här (se även kommentarerna där Joakim med fler tipsar om e-bokläsare). Du kan även beställa den tryckta boken till självkostnadspris, bara klicka på annonsen i högerkanten.


Mitt tips efter att sett mina ord i en bok: Får ni chansen att vara medskribenter - ta den. Vi blir smartare tillsammans! <3
Maria på MIKU bloggar via BlogPress direkt från iPhone.

2 kommentarer:

  1. Hej kära likasinnad! Väldigt intressant blogg, jag brinner också för entreprenörskap som du gör och i egna företaget Juristfirman Vide lämnar vi juridisk rådgivning till småföretagare här i Göteborg. Det ska bli spännande att följa din blogg. Ha en riktigt fin dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie,
    Välkommen hit! Hoppas att du hittar sådant som inspirerar dig som företagare.
    Vi ses i vimlet i Göteborg! :-)

    Maria

    SvaraRadera