fredag 18 mars 2011

Premiär för REDIG REBELLs logotyp på WebCoast!

Ja, idag är det äntligen dags att köra igång WebCoast, den deltagardrivna konferensen om kommunikation på internet som jag tog initiativet till och har projektlett med världens bästa projektgrupp. Och vid vilket tillfälle skulle det passa bättre än nu att visa REDIG REBELLs alldeles egna och sprillans nya logotyp? Den är skapad av Julia Åhall i samarbete med mig.

Klistermärken helt nytryckta från Stickit.se i Malmö.

När jag och Julia satt och arbetade med RRs logotyp skapade vi även en för mitt koncept för prat, platser, promenader och plåtningar: GeekWalk!

Läs gärna mer om WebCoast på sajten där jag har intervjuat deltagare som kommer på konferensen om hur de kommunicerar på internet, vad de vill pratat om, lyssna på under WebCoast. Här är min intervju med mig själv som knyter ihop trådarna idag. Om en timme startar det hela så jag får sätta fart nu. :-)
--
Vi kommer att streama, filma och ta massor av bilder. Följ på Twitter och Bambuser med #webcoast och #webcoastTV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar